Potciljevi
Indikatori
4.1
Do kraja 2030. godine obezbijediti da sve djevojčice i dječaci završe besplatno, jednako i kvalitetno osnovno i srednje obrazovanje koje vodi ka relevantnim i djelotvornim ishodima učenja
4.1.1
Istraživanje izvora podataka
Srazmjer djece i mladih: (a) u razredima 2/3; (b) na kraju osnovnog; i (c) na kraju nižeg srednjeg obrazovanja koja postižu najmanje minimalnog nivoa znanja u (i) čitanju i (ii) matematici, po polu
4.1.2
Istraživanje izvora podataka
Stopa završenih studija (osnovno obrazovanje, niže srednje obrazovanje, srednje obrazovanje)
4.2
Do kraja 2030. godine obezbijediti da sve djevojčice i dječaci imaju pristup kvalitetnom razvoju u ranom djetinjstvu, brizi i predškolskom obrazovanju kako bi se pripremili za osnovno obrazovanje
4.3
Do kraja 2030. godine obezbijediti jednaku dostupnost ekonomski prihvatljivog i kvalitetnog tehničkog, stručnog i tercijarnog obrazovanja, uključujući univerzitetsko, za sve žene i muškarce
4.4
Do kraja 2030. godine znatno povećati broj mladih i odraslih koji imaju relevantne vještine, između ostalog i tehničke i stručne, za zaposlenje, pristojne poslove i preduzetništvo
4.5
Do kraja 2030. godine eliminisati rodnu nejednakost u obrazovanju i obezbijediti jednak pristup svim nivoima obrazovanja i stručnim obukama za ranjive grupe, uključujući lica sa invaliditetom, starosjedilačko stanovništvo i djecu u ranjivim situacijama
4.6
Do kraja 2030. godine obezbijediti da svi mladi i znatan broj odraslih (i muškaraca i žena) postignu jezičku i numeričku pismenost
4.7
Do kraja 2030. godine obezbijediti da svi učenici steknu znanja i vještine potrebne da se unaprijedi održivi razvoj, između ostalog i putem edukacije za održivi razvoj i održive stilove života, ljudska prava, rodnu ravnopravnost, kao i za promovisanje kulture mira i nenasilja, pripadnosti globalnoj zajednici i poštovanja kulturne raznovrsnosti i doprinosa kulture održivom razvoju
4.7.1
Istraživanje izvora podataka
Mjera u kojoj su na svim nivoima integrisani obrazovanje za (i) pripadnost globalnoj zajednici i (ii) održivi razvoj, uključujući i rodnu ravnopravnost i ljudska prava na svim nivoima: (a) nacionalnih obrazovnih politika; (b) kurikuluma; (c) obrazovanja nastavnika; i (d) procjene učenika i studenata
4.a
Izgraditi i poboljšati obrazovne objekte koji su prilagođeni djeci, licima sa invaliditetom i rodnim razlikama, te obezbijediti bezbjedna, nenasilna, inkluzivna i djelotvorna okruženja za učenje za sve
4.a.1
Istraživanje izvora podataka
Udio škola koje nude osnovne usluge, prema vrsti usluge
4.b
Do kraja 2020. godine na globalnom nivou znatno proširiti broj stipendija koje su dostupne zemljama u razvoju, posebno najnerazvijenijim zemljama, malim ostrvskim državama u razvoju i afričkim zemljama, za pohađanje višeg obrazovanja u razvijenim zemljama i ostalim zemljama u razvoju, uključujući stručnu obuku i informacione i komunikacione tehnologije, kao i tehničke, inženjerske i naučne programe
4.b.1
Istraživanje izvora podataka
Obim službene razvojne pomoći za stipendije po sektorima i vrstama studija
4.c
Do kraja 2030. godine znatno povećati broj kvalifikovanih učitelja, između ostalog i kroz međunarodnu saradnju za obuku učitelja u zemljama u razvoju, posebno u najnerazvijenijim zemljama i malim ostrvskim državama u razvoju
4.c.1
Istraživanje izvora podataka
Proporcija učitelja sa minimalno potrebnim kvalifikacijama, prema nivou obrazovanja